top of page

אתונה מקדמת בברכה את עונת הקרנבל עם עשרות אירועים בחינם


מקור חיצוני כפי שפורסם ב27.2.24 , מובא על ידי קובי ביטון





עיריית אתונה מקדמת בברכה את עונת הקרנבל עם 80 אירועים ב-55 מקומות ברחבי העיר ומזמינה תושבים ומבקרים להצטרף לכיף.


ב- Tsiknopempti, 07/03, תהלוכה גדולה תצא לכיכר Monastiraki ולשוק הבשר של Varvakeios הסמוך, שם יוצבו גריל מסורתי לאותו היום.


כמו כן, העירייה תקיים מסיבות לצעירים ולמבוגרים בכיכרות העיר, חגיגה מפוארת ומסכת נשף בפארק זאפיון ב-17.3, הפנינג מסורתי בפלאקה, מופעי הופעות, תיאטרון ומחול.


פעילויות לילדים יוצעו בגלריה לאמנות אתונה, המוזיאון לאמנות פופולרית ומסורת אנג'ליקי הצמיכלי, המוזיאון הדיגיטלי של אקדמיית אפלטון, ומוזיאון הילדים ההלני (HCM).


"במשך 23 ימים, כל שכונה באתונה תהיה מוצפת באירועי מוזיקה, ריקוד, שירה ותרבות. בואו ליהנות ביחד, להיות שוב ילדים, להחיות את מנהגי הקרנבל המסורתיים, וליצור זיכרונות שילוו אותנו עוד שנים רבות", אמר ראש עיריית אתונה, האריס דוקאס .


השנה, לפי הרשות העירונית, ההתמקדות היא בהחייאת מסורות קרנבל יווני עתיקות יומין. בחגיגות משתתפות אגודות תרבות ומורשת מזקינתוס , לסבוס ומיעדים נוספים, הפילהרמונית והביג בנד של אתונה, נגני כלי ההקשה של Bloco Swingueira ועשרות להקות מחול ותיאטרון.


חגיגות הקרנבל באתונה השנה יגיעו לשיא בסוף השבוע של קטרה דפטרה (שני נקי) ב-18 במרץ ויכללו מופע עפיפונים מסורתית בגבעת פילופאפו לצלילי התזמורת הפילהרמונית של אתונה.


כל האירועים ללא תשלום.

bottom of page